#estemderetiro


Després de cinc anys d'activitat ininterrompuda hem fet una petita parada per a omplir els nostres pulmons d'aire fresc i net.
Aviat tornarem a donar guerra, no patiu. Mentrestant, podeu seguir-nos a les xarxes on (de tant en tant) ens deixem caure.

dijous, 22 de desembre del 2011

Ceres reciclades, un obsequi.

Les vacances s'acosten. Recordo la il·lusió amb que de petita vivia aquests dies. La Llum i en Biel volien fer un obsequi a la seva mestra. Els bombons ja estan molt vistos. Així que feia temps que em rondava pel cap la idea de reciclar les ceres, vaig llegir-la en algun bloc, i fa unes setmanes vaig comprar aquest motllo de silicona (en teoria és per a fer bombons, però pot anar al forn). Així que ahir a la tarda ens hi vam posar.

 
Primer cal triar aquelles ceres que s'han gastat molt, aquelles tan petites, les que costa d'agafar.

Vam guardar el sobrant de fer punta als plastidecors, ho afegirem. I sí, a partir d'ara, la guardarem per colors... en aquesta casa som així...

Repartim els trossets de cera dins els motllos.

Que quedin força plens.

Hi afegim ceres de colors. La idea és que aquestes ceres més grans es fonguin i ho lliguin tot.

Aspecte de la cera després de passar pel forn uns 10 minuts a 210ºC.

Desenmotllant. Si ho fan ells, hi ha una mica de trencadissa. Però tot té solució.

Oh!

En Biel es posa a jugar amb els seus "Gormitits". Els posa a tots en fila. "Aquesta és la Margarita, aquest sóc jo i aquesta la Llum que s'ha enfadat perquè volia ser primera."

Repetim l'operació de nou. Si en el moment de treure'ls del motllo algun s'ha trencat, es poden tornar a posar dins el forn i es soldarà de nou.

Voilà!

He fet unes etiquetes i ho he posat dins unes bosses de cel·lofana amb una breu explicació del que hem fet al dors.

Algunes figuretes.

Desembre 2011. Quatre anys.

3 comentaris:

  1. Waw!!!!! És súper xulo!!!! M'ho anoto per fer-ho també amb el Baixir. Torno a repetir: gràcies per compartir aquestes petites coses perquè les idees les vaig anotant per algun dia!
    Una abraçada guapa!

    ResponElimina
  2. Txell! Guapa! M'encanta que dediquis una mica del teu temps al meu bloc! I he descobert que tu també en tens un, gamberra, no m'ho havies dit ;-) Desitjo que passeu uns dies reposats, fent-vos companyia, gaudint, parlant. Que atresoreu cada moment, que el gaudiu amb ulls d'infant. I que el 2012 sigui més amable que el 2011. Un petó gegant per a tu i un altre per a aquest nen tan guapo que em deixes disfrutar una estoneta cada dia.

    ResponElimina
  3. Un no, dos! M'encanta! Ets una caixa de sorpreses! Per cert, amb el teu permís (que jo mateixa m'he donat), me'l agrego a la barra lateral!

    ResponElimina

Digues la teva!