#estemderetiro


Després de cinc anys d'activitat ininterrompuda hem fet una petita parada per a omplir els nostres pulmons d'aire fresc i net.
Aviat tornarem a donar guerra, no patiu. Mentrestant, podeu seguir-nos a les xarxes on (de tant en tant) ens deixem caure.

diumenge, 4 de novembre del 2012

Les altres fires.

Apurant el que queda de festes, aquestes fires per a nosaltres han transcorregut entre concerts, titelles i contacontes. La ciutat s'obre i se'ns mostra bullent d'idees. Com la fira d'artesania, que arriba carregada de magnífics tallers a l'aire lliure. Una delícia.

Taller de pintar màscares.
 Concentració.

 Escollint colors.

 Pintant.

Un gat.

 Màscares assecant-se a l'aire lliure.

Taller de fang.
  Estirant el fang, amb unes fustes per a anivellar-lo.

Motllo d'impressió.

Transferint.

 Retallant el sobrant.

La pintura negra és fang enfosquit amb pols de manganès.

 La pintura blanca és fang blanc.

Taller de pintar ceràmica.
 Ceràmica cuita i pintures.

Pintant sobre volum.

 Puntets i radis.

No només van poder observar com treballen alguns artesans: ells van poder fer-ho, i prenent com a referència la gran frase de Confuci M'ho van explicar i ho vaig oblidar, Ho vaig veure i ho vaig entendre, Ho vaig fer i ho vaig aprendre” es pot afirmar que han après. Molt.


4 comentaris:

  1. Gran frase de Confuci, no la coneixia :)
    Jo encara no m'he atrevit a ficar-me per la fira de l'artesania amb els nens, massa gent... A quina hora hi vau anar?

    ResponElimina
    Respostes
    1. És el primer any que hi hem anat. Hi vam anar cap al migdia, però no sé dir-te... hi vam anar amb uns amics, ens ho vam prendre tot amb molta calma... vam allargar-ho tant com els nens ens van deixar.

      Elimina
  2. Genial! i si, la frase de Confuci ès una gran frase! :-)

    ResponElimina

Digues la teva!