#estemderetiro


Després de cinc anys d'activitat ininterrompuda hem fet una petita parada per a omplir els nostres pulmons d'aire fresc i net.
Aviat tornarem a donar guerra, no patiu. Mentrestant, podeu seguir-nos a les xarxes on (de tant en tant) ens deixem caure.

dimecres, 11 de setembre del 2013

Tauler col·laboratiu a Pinterest #impulsalacreativitat.


Gràcies a tots i totes vosaltres, als seguidors habituals i ocasionals, als que heu invertit alguns minuts del vostre temps, aquest bloc és finalista a la sisena edició dels Premis Blocs Catalunya.

L'any passat també vam arribar a la final i vam tenir el privilegi de gaudir d'una vetllada màgica i meravellosa, i per a celebrar-ho vaig crear l'etiqueta #kidsinitiative a instagram i us vaig convidar a jugar amb nosaltres. L'acollida va ser meravellosa i actualment hi ha més de 230 fotos etiquetades arribades d'arreu del món gràcies a la petita comunitat que ha creat Instagram.

Aquest any m'agradaria fer quelcom també per a celebrar que hem arribat a la final, i per aquest motiu he creat un tauler obert a Pinterest. La idea és fer un catàleg d'idees i imatges que estimulin la creativitat a qualsevol edat... tot serà benvingut: espais de treball, ivitacions a jugar o a crear, propostes, frases... Podeu afegir alguna imatge que ja estigui a Pinterest o podeu pujar-ne una de vostra.

L'accés per a consulta és lliure. Si hi voleu col·laborar l'únic requisit és que us he de convidar i, per a fer-ho, hem de seguir-nos mútuament. Si voleu fer-hi aportacions i encara no us he convidat, feu-m'ho saber d'alguna de les maneres que explico a continuació:
1. Contactant a través dels comentaris al bloc
2. A través de twitter o facebook (trobareu els enllaços a la part superior dreta del bloc)
3. Escrivint-me un mail a encenentlaimaginacio@gmail.com
4. Etiquetant una imatge a Pinterest amb l'etiqueta #impulsalacreativitat

M'agradaria també convidar-vos a seguir jugant a les xarxes socials amb les etiquetes #creixercreant #kidsinitiative i #viuintensament.


Vinga, disparem la creativitat!

Setembre del 2013.

8 comentaris:

  1. Tens uns desplegament mediàtic digne d'admirar! Com és possible si siguent mare de dos bessons no t'ha de quedar temps ni per respirar? I dedicant el temps que dediques a pensar, preparar, realitzar i recollir les propostes. Però si a més, edites les fotografies! Que fàcil seria baixar-les de Google!
    Inverteixes tant de temps en cada entrada que em fa pensar que deus tenir superpoders per fer-ho tot. ;)
    Et desitjo la millor sort del món en els premis i que et sigui reconeguda la feinada i l'enginy que poses al teu fantàstic blog.
    Gràcies per la iniciativa i per convidar-me a estar al teu costat en aquest tauler de Pinterest que segur serà fantàstic.
    Una súper abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De debò, no és tant, però moltes gràcies! És molt més senzill del que sembla... he eliminat les hores de son ;-) Bé, això i la legió de micos ninja que tinc entrenats a contestar mails i mantenir-me al dia i actualitzats l'Instagram i el twitter.
      Fora bromes, m'agradaria crear un vincle amb els lectors i lectores del bloc, que no quedi només en un "passava per aquí", m'agrada saber que algú s'interessa pel que faig, que m'escoltin (o em llegeixin) i crec que el mínim que puc fer és escoltar (o llegir) a qui passa per aquestes pàgines, així que busco canals per a la comunicació. Les xarxes socials són un filó que cal explotar.
      I el temps és relatiu, molt relatiu quan el dediques a fer quelcom que t'agrada (però tu això ja ho saps!).
      Així que em donaré per satisfeta entenent que el pas a la final, la possibilitat de classificar-nos (tu també!) ja és un gran honor.
      Petons!

      Elimina
  2. Moltes felicitats!

    Gràcies per convidar-me al tauler de Pinterest, i no sabia que també grup a Instagram, també ens hi veurem, sobretot quan posi en pràctica le steves idees amb els meus fills

    (per cert, fa poc passejant un cosí i la meva filla van veure la seva ombra al terra i van dir: mireu, gegants! vaig pensar automàticament en tu...)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies a tu, després de la nostra primera col·laboració això estava cantat! ;-D
      A instagram les xarxes es teixeixen soles, a base d'interaccionar els uns amb els altres. Hi ha persones a qui he conegut a través d'instagram i amb les que a hores d'ara m'uneix una relació d'amistat, i moltes d'aquestes persones coneixen els meus fills millor que algunes persones més suposadament properes.

      Que guai que això de les ombres et fés pensar en mi! La ment dels nens és meravellosa!
      Petonarros!

      Elimina
  3. Àngela,
    moltes felicitats!!!
    No tinc ni twitter ni instagram però si em moc per Pinterest, convidem al teu tauler. Et faig mail.
    Petonets
    Carme

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Carme!
      Estic molt contenta i estic segura que les teves aportacions al tauler de Pinterest seràn (com sempre) excepcionals i delicioses!
      Petonets setembrers!

      Elimina

Digues la teva!